[ad_1]

نه آقای Gionet و نه آقای Fuentes به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

آقای جووانوویچ ، پخش کننده 34 ساله ، گفت: “همه چیز در این سیستم عامل جعلی است.” “این مانند یک ساختمان مقوایی است که دیزنی لند را نشان می دهد. وقتی روی آن کلیک کنید ، مرگ و قتل عام است. “

آقای جووانوویچ گفت که او در ماه دسامبر پس از اتهام آزار و اذیت علیه یکی از همکارانش ، از سایت حذف شد – اتهامی که او رد می کند – و بعداً پس از شکایت از Dlive در توییتر ، او را ممنوع کرد.

از دیگر کاربران راست افراطی که سال گذشته به Dlive پیوسته اند ، حداقل نیمی از دو تئوریسین توطئه QAnon هستند که با سقوط این سیستم عامل به حساب های QAnon در ماه اکتبر ، دسترسی برخی از آنها به YouTube ممنوع شد.

روز چهارشنبه ، علاوه بر آقای Gionet ، کانالهای راست افراطی به نام Wozozuh ، Gloomtube و Loulz نیز از حمله به کاپیتول پخش شدند ، و همچنین حساب Murder the Media ، که به پسران مغرور ، یک سازمان راست افراطی نئوفاشیست مرتبط است. کلمات “کشتن رسانه ها” بود روی در کاپیتول خراشیده شده است.

“آیا آنها ما را دستگیر خواهند کرد؟” یک پخش کننده از شبکه Dlive به نام Zikotik با صدای بلند تعجب می کرد در حالی که در مورد برنامه های چشم پوشی از کلاس عصر شهری در واشنگتن بحث می کرد. مردی که خود را به عنوان کلیفورد معرفی کرد در نهر Zicotik نزدیک شد. زکوتیک پرسید: “آیا مشغول هستی؟” مرد گفت اینطور است.

مگان اسکوایر ، استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه الون گفت ، از آنجا که پارلر ، گاب و سایت های دیگر راه های کسب درآمد را ارائه نمی دهند ، پخش جریانی در Dlive به بخشی اصلی از استراتژی های بسیاری از فعالان راست افراطی تبدیل شده است.

وی گفت: “بیشتر کمک ها مقادیر کمی است ، اما برخی اهدا کنندگان مبالغ بسیار بسیار زیادی می دهند.” “برخی از کاربران ماهیانه 10 تا 20 هزار دلار برای پخش جریانی Dlive پرداخت می كنند.” طبق تحقیقات خانم اسكوایر ، بهترین پخش كنندگان این پلتفرم در سال 2019 شش رقم درآمد کسب كرده اند.



[ad_2]

منبع: rah-khabar.ir