در مقاله “رژیم غذایی ایکس بادی” به طور مفصل در این باره حرف کردیم که مطالعه آن به شما کمک می نماید تا نه صرفا مجموعه های دارای مواد غذایی را بشناسید بلکه بتوانید از مواد غذایی اصلی ارزش غذایی بالا در روزگار ورزش به کار گیری فواید و مضرات ایکس بادی کنید. در صورتی که مایلید همین فرایند سریع تر نیز ادامه یابد، می بایست به رژیم غذایی که می خورید، توجه داشته باشید. تکنولوژی ایکس بادی هم‌زمان بخش اعظمی از ماهیچه ها بدن را فعال می نماید که حالتی شبیه انقباض طبیعی بدن شکل می دهد. همین جلیقهها، الکترودها و کابلهایی دارند و میتوانند پالسهای الکترونیکی را به تن انتقال دهند. همینطور بدنسازان هم علاوه بر ورزشکاران که در ورزش های رقابتی کار می نمایند برای تقویت فرم و رخ ماهیچه‌ها از این متد بهره می برند. همانطور که قبلا گفته شد XBody در مرکز ها توانبخشی، تالار ها و باشگاه های ورزشی، و مرکز ها زیبایی و سالمی و همینطور در ورزش های رقابتی گزینه استفاده قرار می گیرد و به تیتر یک شیوه موءثر در کنار کمتر وزن و سایز، چربی سوزی و تصحیح فرم و استایل بدنی موجب افزایش آمادگی جسمانی می شود. در ایکس بادی ماهیچه ها اثر گذار بر کمر درد همچون ماهیچه‌ها پوسچرال پشتی، شکم یا این که کف لگن هم در معرض پالس های الکتریکی قرار می گیرند که یاری به کاهش درد می کند. آنچه تمرین EMS ارائه می دهد بهبود ملایم و استوار است. علاقه به داشتن اندامی عضلانی امروزه مهم اعتنا به پرورش روز افزون صنعت مد از هدف ها بخش اعظمی از نوجوانان و جوانان است. در طریق ایستادن افراد، اقتدار عضلانی نقش اکثری دارد. مشغول شدن تعداد متعددی از تیم های عضلانی به رخ هم زمان در ایکس بادی رخداد می افتد تا نه فقط فشار بر روی مفاصل کمتر یابد بلکه پرورش عضله‌ها هم تسریع یابد. در ارتفاع تمرین مهم تحریک الکتریکی، این پالس های درونی به وضوح بوسیله پالس مازاد از خارج تقویت می شود. از دیگر کاربرد های این متد کمتر درد و امداد به ترمیم و درمان زخم های وارد شده به قسمت های مختلف بدن مثل گردن، کمر و… اما باید تذکر کنیم در بدن هم مغز فرمان جریان مشابهی به جهت انقباض عضلات صادر می نماید و این پالس های EMS از این روند الگو برداری شده اند پس نیاز به نگرانی نیست. ولی بایستی بدانید که سوختن کالری نه فقط در طی جلسه ۲۰ دقیقه ای بلکه در زمان ریکاوری و بازیابی عضلات (۴۸ ساعت بعد) نیز ادامه می یابد.

ایندکسر