[ad_1]

روز پنجشنبه ، پرزیدنت ترامپ با انتشار توئیتی گزارشی از شبکه One America News منتشر کرد که افشاگری های مربوط به نرم افزار انتخابات از سیستم های رای گیری Dominion را تکرار می کرد.

این اولین بار نیست که در ماه های اخیر رئیس جمهور به گسترش گزارشات مربوط به خط کابل محافظه کار ، که باعث ایجاد شهرت در پخش تئوری های توطئه می شود ، کمک می کند. در حقیقت ، به نظر می رسد این شبکه به همراه Newsmax ، یکی دیگر از شبکه های خبری محافظه کار کابلی ، به یکی از رسانه های خبری مورد علاقه رئیس جمهور تبدیل شده است. هیچ یک از شبکه ها برنامه ای برای انتخابات رئیس جمهور منتخب جوزف آر. بایدن جونیور در حالی که فاکس نیوز برگزار نکرده است.

در روزهای اخیر ، اخبار وان امریکا مجموعه ای از ویدئوها را تولید کرده است که شامل ادعاهای دروغین درباره صحت آرا و ادعاهایی مبنی بر پیروزی آقای ترامپ در انتخابات است. این فیلم ها بیش از یک میلیون بار در یوتیوب به صورت جمعی مشاهده شده اند.

یوتیوب می گوید One America News را منبع معتبری برای اخبار نمی داند ، بنابراین هنگامی که افراد اطلاعات انتخابات YouTube را جستجو می کنند ، فیلم ها در وب به طور برجسته ظاهر نمی شوند. این شرکت فناوری با اشاره به اینکه انتخابات برای آقای بایدن برگزار شد ، برچسب هایی را به چندین فیلم شبکه اضافه کرد. YouTube همچنین تبلیغات را از ویدئوها حذف کرد ، اما بخشها را از سیستم عامل خود حذف نکرد.

ایوی چوی ، سخنگوی یوتیوب ، در بیانیه ای گفت: “ما مانند سایر شرکت ها اجازه بحث در مورد نتایج انتخابات و روند شمارش آرا را می دهیم و همچنان از نزدیک تحولات را رصد می کنیم.”

توییتر همچنین چندین پست اخبار One America News را گمراه کننده توصیف کرد.

NewsGuard ، که از ده ها روزنامه نگار و تحلیلگر برای ارزیابی میزان اطمینان و قابلیت اطمینان از سازمان های خبری استفاده می کند ، از خوانندگان و تبلیغ کنندگان می خواهد “با دقت” با One America News همکاری کنند ، زیرا “آن را نقض جدی استانداردهای اصلی اعتبار و شفافیت” و به طور منظم اطلاعات نادرست یا تحریف شده. “

پایگاه خبری One America News که در سن دیگو مستقر است ، در سال 2013 توسط تاجر کالیفرنیایی رابرت هرینگ پدر تاسیس شد. شبکه ای که تجمعات آقای ترامپ را اداره می کند زنده و مستمر، خود را به عنوان یکی از “بزرگترین حامیان” رئیس جمهور معرفی کرد که علاقه او کمک کرد اخبار وان امریکا از مبهم بودن خارج شود.

یافتن اطلاعات درمورد تعداد بینندگان شبکه به سختی امکان پذیر است. نیل ریپلی ، سخنگوی Comscore ، یک شرکت اندازه گیری رسانه ، در بیانیه ای گفت که این شرکت نمی تواند داده های مخاطبان را برای One America News گزارش کند زیرا این شبکه “از حداقل استانداردهای گزارشگری لازم برای درج در اندازه گیری تلویزیون ملی برخوردار نیست”. در Comscore. و این شبکه در اندازه گیری های تلویزیونی نیلسن مشترک نیست.

شبکه های Herring Networks که صاحب One America News است ، بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.



[ad_2]

منبع: rah-khabar.ir